2014. április 18., péntek

23.rész! ("nemgyerek")

Indulás előtt még kétszer fogat mostam. Bár - a fogaim- csillogóak és hófehérek, mégis félek, hogy a sajtó kifigurázna, vagy valami.
Mert -természetesen- , a buli előtt végig kell lejtenünk a vörösszőnyegen , ami most kék lesz. Mert Justin úgy terveztette meg a bulit, hogy minden kék legyen.
Egy limuzinnal érkezünk a helyszínre, direkt elkésve kicsit. J azt mondta, hogy ezt a sztároknál így illik. Nem kötekedtem, csak feljegyezve a fejemben mindent, bólogattam. 
A limuzin bal oldali ülésein ülünk, mert ott fogják kinyitni az ajtót. Először Justin száll ki, majd én. Annyi mindent meg kell még tudnom ezekről a dolgokról. De Vanessa szerint a külsőm makulátlan, tehát abba semmilyen fotós nem tud belekötni. 
Justinon egy kék kockás ing van, fekete ülepes gatya és kék Supra-cipő. Megszorítja a kezemet, mikor látja, hogy nézem. Ez a jelzés, hogy megérkeztünk. Észbe kapok, azonnal elvigyorodom. Justin meg felnevet.
Megáll a limuzin, mi meg várjuk, hogy kinyissák. Pár másodperccel később kinyílik az ajtó,Justin meg elengedve a kezemet kilép. Abban a pillanatban vakuk százai villannak,  s óriási sikoltozás kerekedik. Majd Justin visszanyújtja nekem a bal kezét, amit én megfogok, s colgate- mosollyal kiszállok az autóból, ami nem sokkal később elhajt.
Annyi vaku villant ránk, mikor arrébb sétáltunk, már a kék szőnyegre, hogy azt hittem epilepsziás rohamot kapok. A szőnyeg két oldalán kerítés húzódott, amit a buli miatt építettek fel. Mögötte fotósok és rajongók keverve álltak. 
Justin meglátott pár szomorkodó rajongót , akikhez nem ment oda, ezért azonnal odasietett és fényképeket csinált. Ezalatt én pózoltam a fotósoknak, s mosolyogva megköszöntem a rajongók jó kívánságait. 
Előttem pár méterre  egy-számomra-, ismeretlen lány pózolt. Barna hajjal ,és kék koktélruhában.
Végül Justin visszaért, elkapta a karomat, én meg mosolyogva megfogtam a kezét.
Ismerem Justint, ezért tudom, ha nem "fogkivillantós" mosollyal pózol, akkor teljesen máshol jár, s nem is figyel a körülötte lévő dolgokra. Most is ezt tette. Haha.
Még volt pár méter a szőnyegből, amin fotózkodtunk, de már láttam a buli helyszínének az ajtaját. 
-Most , arrébb megyünk pár méterrel, ott csinálnak egy-két fotót, és végre bemegyünk!- szűrte át a fogai közt Justin, de közben végig bazsalygott.
Hallgattam rá, nagy léptekkel arrébb mentem, ott még készült valamennyi kép, végül bevártam Justint, aki képeket készített, s bementünk a klubba.
Már kintről lehetett hallani, hogy üvölt a zene. De bent olyan volt, mintha egy hangszóró mellett álltam volna. Az Icona Pop feat. Charli XCX: I Love It című szám szólt, max. hangerővel. 
Meglepődtem, hogy mennyi sztár eljött, és mennyire vidámak, hogy itt lehetnek. S, persze az is feltűnt, hogy egytől-egyik  kék ,ruhában vannak. . Azonnal mindenki letámadt, s kézről-kézre adtak. Mindenki megölelt, megpuszilt, vagy  felemelt ( Kenny) . Egy kicsit talán élveztem is, hogy ennyire körülzsongnak. Voltak olyan sztárok, akiket rögvest felismertem, például: Bruno Mars, Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale,Jaden Smith, Victoria Justice, Jay Z.
Természetesen ott volt Justin családja, s amin nagyon meglepődtem, egy ismerős arcot is megláttam: Jessica-t, az egyik volt barátnőmet. Négy  éve nem láttam, így boldog könnyekkel ugrottam a nyakába. 
Ezután elkezdődtek a közös csoportképek, selfie-k készítései. A jórészén én is szerepeltem a képeknek. Igaz, már a mosolygástól fájt a szám,de nem bírtam abba hagyni.Eközben a zenék folyamatosan váltakoztak.
Justin és a vendégek:)

Justin felment a színpadra, amin a DJ-asztal állt. Egy mikrofon volt a kezében, most következik az a rész, mikor átmegyünk a vacsorára.
-Kérlek Titeket, hogy fáradjatok át a szalonba! - emelte fel Juss a jobb kezét, majd egy hatalmas ajtóra mutatott, amit akkor nyitottak ki az őrök.
A tömeg elkezdett a szalonba özönleni.
A menü ez volt:- Arany gombaleves
                                -Steak, héjában sült krumplival, káposztasalátával
                                -brownie
Kitettek egy hatalmas ital-automatát is. De mindenkinek járt egy szigorúan kék színű, áfonyás smoothie is.
A mi asztalunk ülésrendje úgy nézett ki, hogy Justin, mellette én, Jeremy ( Juss apukája), Pettie, Alfred és a felesége, Kenny és a felesége, Ryan és Ashley Benson (!!). Kör alakú asztalokra lett megterítve minden vendégnek, vagy ötven pincér lett kérve, mert  azonnal hozták is a levest, s utána sorban mindent. Egy picit sem kellett rájuk várni. Én közben remekül szórakoztam.
Úgy láttam a többiek is. A vacsora közben Jeremy-vel és Ashley-vel beszéltem a legtöbbet, nagyon jó fej lány és olyan humora van, hogy megértem, hogy Ryan miért szereti ennyire. 
Az ételek is iszonyatosan finomak voltak, remélem ezért bőséges jutalékot kap a szakács, mert soha életemben nem ettem ilyen finomat. A brownie-adagomat Justinnak adtam, aki nyugodt lelkiismerettel azonnal meg is ette, én meg addig Ashley-vel beszélgettem. 
-Nálatok Justin megeszi azt, amit főzöl? - kérdezte Ashley, Justint lesve, aki tovább pakolta a sütit, s közben összenevetett a többiekkel. Egészen elvesztem a látványában, a fejemet megrázva igyekeztem válaszolni a kérdésre.
-Háát, Megszokta. Ryan nem eszi meg? - kérdezem, s nevetve az említett személyre nézek, aki most is a lábával dobol. 
-Szerinte rémesen főzök.- vallja be Ashley, mire én  elnevetem magamat. Aztán együtt összenevetünk.
Soha nem gondoltam volna, hogy a sztárok ennyire jó fejek és viccesek lehetnek, s legfőképpen emberek.  Ezt is megtanultam már. 
Nagyon örültem, mikor Ashley felajánlotta, hogy bemutat a többi lánynak. Justin is mosolyogva nézett rám, majd rám kacsintott. 
Odamentünk egy sarokba, ahol Ashley Tisdale, Vanessa Hudgens, Victoria Justice és még pár olyan lány ült, akit nem ismertem fel. 
-Lányoook! - sikította Ashley, majd előre sietett , s egy puszit nyomott az egyik barna hajú lány arcára. 
-Gondoltam ide hozom a mi kis szülinaposunkat! - világosította fel Ash a többieket arról, hogy miért jöttünk oda hozzájuk. 
-Sziasztok!- integettem nekik, de annyira esetlennek éreztem magamat. 
Mindenki újabb ölelésekkel halmozott el, s behívtak a körükbe, én meg leültem Victoria Justice mellé. Először csak felszínesebb dolgokról beszéltünk, de fél óra elteltével egyre személyesebb dolgokról. Nagyon jó érzés volt köztük ülni, s olyan volt, mintha már évek óta ebben a társaságban lennék.
-És, keféltetek már? - kérdezte vigyorogva Rachel Korine, mire én egy nagyot nyeltem, s nem nagyon akartam levegőt venni. Justinra lestem, akinek nagyon jó kedve volt. Eddig nekem is.
-Tessék?- kérdeztem fojtott hangon, mert annyira rosszul esett ez a kérdés. 
-Naa.- küldött felém egy puszit, majd feltette még egyszer, ekkor már vörösben pompázott a fejem, s az összes lány ránk figyelt. - Megdugott már? 
Mindannyian felnevettek, csak én erőltettem magamra egy kis mosolyt, s a szememet lesütöttem.
-Még nem. - feleltem halkan, s annyira megszégyenítve  éreztem magamat, mint, ha leköptek volna. 
-Na, ne vedd már komolyan, csak hülyültem! - lökött meg óvatosan, mert látta, hogy nagyon nyomott lettem. Az összes lány aggódva nézett rám, mire iszonyatosan nyihogva felnevettem. Hogy lehetek ennyire béna, hogy komolyan vegyem ezeket?
Elkezdődött egy Britney szám.
-Ez a mi dalunk , lotyókáim!- emelte a magasba mind két kezét Ash, s egyszerre elkezdtük ordítani a dalt.A végén már sírtam a nevetéstől.
-És végül: "And give me a sign, hit me baby one more time.."- ordította Vanessa, s az utolsó sort mind kimelegedve ordibáltuk. 
Annyira jól szórakoztam, hogy teljesen belefeledkeztem mindenbe. 
Nevetve elnézést kértem, s visszamentem az asztalunkhoz. Lehuppantam Justin mellé, s a jobb kezemet a térdére tettem.
-Jól vagytok?- kérdezte nevetve, ezer százalékra tudtam, hogy látta a fantasztikus előadásunkat. Mosolyogva a vállába fúrtam a fejemet.
-Jöhet a torta?- kérdezte csillogó szemmel, majd felállt. 

Leesett az állam. A torta egy gyönyörűséges kék csoda volt, teljesen illett a bulimhoz. Színátmenetes volt. A teteje fehér, aztán átment egy nagyon világos kékbe, utána egy kicsivel sötétebb világos kékbe, aztán egy sötétebb kékbe, végül meg egy nagyon sötétkékbe.
A torta:)
Akik betolták  a tortát, egy hatalmas tortavágó kést adtak a kezembe, s odaállították JuJu-t tányérosztónak. Olyan "meg ne szólalj" fejjel nézett rám, mire én ránevettem.
Legszívesebben fel sem vágtam volna, de a nép enni akart, ezért evett is. Hihi.
Amilyen gyorsan csak tudtam, felszeltem a tortát, s negyed óra múlva mindenki papírtányérral mászkált a klubban.
Justin meg én kaptunk utoljára a tortából, mivel én vágtam , ő meg osztogatott.
A klub egyik sarkába álltunk, s csodálva néztem a tortát.
-Legyünk über romantikusak?- kérdezi Justin kizökkentve  a tortám bámulásából. Felvont szemöldökkel nézek rá, aztán megértem, hogy mire gondol. Nevetve egymás szájába tömjük,villával a tortát. Eközben csak úgy villogtak a vakuk.

Fél óra elteltével teli hassal és bágyadtan hagytam, hogy Justin a táncparkettra húzzon. A fejemet fogva nevettem mindenkin, mert ahogy elindult az LMFAO- I'm sexay and i know it című száma,mindenki azonnal pattogni kezdett, vagy azt a hátrafelé lépkedős táncot imitálni. 

"Gonosz" szándékkal a DJ-hez léptem, s komoly arccal egy számot kértem, de mikor olyan igazi "ennek, meg mi baja?" fejjel nézett rám, felnevettem. 
Pajkos mosollyal indultam vissza Justinhoz, s abban a pillanatban elindult a zene, amit kértem. Lesütött szemmel elvigyorodott.
Ezután valakinek remek ötlete támadt: Justin vs. Kenny.
Egy körbe fogtuk kettejüket, s a zene ütemét tapsolva lestük, hogy ki fog jobban táncolni. Azt hiszem, hogy ezt a kört elég magas pontszámmal Justin nyerte. 
Mert, amit Kenny csinált, az nem tudom mi, de én azért nyolc ponttal illettem.

Justin kaján mosollyal az arcán felém indult, majd átölelt, s a keze a fenekemen állt meg.Ezt követően belemarkolt.  Azonnal elpirultam. Majd befejeződött a "Boyfriend".

-Kicsit lassítsunk le, a buli végeztével! - szólt a mikrofonba a DJ, majd megnyomott pár gombot, s elindult az Iron & Wine - Flightless bird, American mouth című dal. Azonnal könnyek szöktek a szemembe.
Justin végigsimított a karomon, s a derekamnál fogva, közelebb húzott magához. Kizártam mindenkit, csak őt engedtem be magamhoz. Mind két kezemmel átkulcsoltam a nyakát. S a dalra ide-oda dülöngélve, lépkedve, a vállára hajtottam a fejemet. Közben meg úsztam a boldogságban.



                         



2 megjegyzés:

  1. Jaaj Isteneeem:DD!! Ez annyira edes volt! Esku Dorka valami iszonyat jot krealtal! Deb most olyan edes volt, Justinnal egyutt! Hat a kefelos resznel nagyon nevettem, olyan Dorkas volt ez a rakerdezes, egybol, kerteles nelkul! Nos hat a "ribancok" szonal azt hittem felre nyelek! Istenem, ez nagyon vicces resz volt! Justin remelem azert a pimasz huzasaert kap majd valamit! (Amikor Deb hatsojat fogdosta)! Ez a resz a kedvencem lett, isteni volt vegig olvasni! Jobb kedvem lett ettol a resztol, koszonom hogy megirtad! A fogalmazassal semmi baj nem volt, (mint mindig)?
    Imadtam Dorka, mint mindig. Most az erzelmekrol nem tudok beszelni, hiszen csak a vidamsag vette at a szerepet!
    Koszonom a reszt, imaaadtaam!
    Nagyon ugyes voltal! ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj, köszönöm szépen Heni, de igazából ezek miatt is csinálom, mert ennyire örültök neki <3 <3 <3
      Én köszönöm, hogy, ennyire tettszett és ennyi energiát fordítasz arra, hogy olvasd, hát majd meglátod mi lesz a következő részben! :DD Az is hasonló humorú és hangulatú lesz. Egy kis extrával..:D

      Törlés