2014. április 9., szerda

18.rész! ("nemgyerek")

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök



A saját ordításomra ébredek az éjszaka közepén.A fájdalom minden egyes nap végén megbénított,leterített. Mintha egy lyukat ütöttek volna a szívemhez, azt meg kiszedték volna. A sebet meg otthagyták. Elfertőződni és lüktetni, vérezni.
Minden egyes éjszaka őróla álmodok. És a saját sikításomra eszmélek. Egymással szemben állunk, de nem bírom elkapni. Megnyílik alattunk egy örvény. Ő beleesik, én meg örökre ott maradok a sötétségben. Örökre,- ezt ígérted nekem.
A ház hatalmas és ijesztő. Csak egyetlen szobát használtam. Egy vendégszobát. Aminek nincs... olyan illata mint őneki. Mióta itt vagyok nem ettem semmit sem, de nem is  voltam éhes. Elment az étvágyam. Inni csak egy kis vizet iszok.

Reggel bekapcsolom a TV-t, majd komoran leülök az ágyra. A 2-es adóra kapcsolok, hogy megnézzem a híreket. Justin van a TV-ben! Épp kitörne belőlem a sírás, mikor elolvasom a hírt.:"Összetört az álompár!"
Abban a pillanatban zokogni kezdek. Az ember azt hinni, hogy már rég kiszáradtak a könnycsatornáim. 
Ám, megint csak elhalkulok, mert friss képeket mutatnak róla.
-Justin Bieber kisírt szemekkel távozott a stúdióból.- konferál a riporternő. A szemembe újabb könnyek gyűlnek. Veszek egy szaggatott levegőt.
Aztán váratlanul lerogyok a földre, soha nem fájt ennyire semmi. Nem tudok mit tenni. Bántani akarom magamat, hogy érezhessem. Anyáék mit éreztek.. mit érezhet valaki, aki nem is tudja, hogy meg fog halni? Nekem meg csodás életem volt eddig.. a világ leglúzerebb embere vagyok. Szánalmas.

Felpattanok. Elkezdek turkálni a neszeszeremben. Megvan. Egy rózsaszín nyelű borotva pengéjét kipattintom. A félelem nem is szerepel a mostani érzéseim közt. Azt akarom, hogy fájjon, hogy itt legyen velem. És ez az egész egy  rettenetes álom legyen csak. 
Berohanok sírva a mosdóba.  A csap fölé hajolok. A jobb kezemben van a penge. Épp, hogy a bal csuklómhoz ér, de már vérzik is. Miért nincs itt velem senki? Mikor ér már véget az álom? Chh. Még egy vágás. Érjen már véget! Kérem. Valaki! A penge a csapba esik, én meg vérző karral belekapaszkodom az arcomba. Megdörzsölöm kétszer. A ruhám tiszta vér lesz. A bal karomból ütemesen szivárog a vér. Könnycseppek keverednek a véremmel. (http://i.pinger.pl/pgr264/0eb0a970002b149a530d1c16)

A kezemet bekentem fertőtlenítő- kenőccsel, s be is kötöttem. Találtam a házban egy mentődobozt. A szobában kinyitottam az összes ablakot. Erős, viharos szél fúj. De egy cseppet sem érdekel. A bal karom be van kötve. Egy fehér kis pólóban ülök, átkulcsolom a térdeimen a kezemet.Előre-hátra billegek, hátha az megnyugtat. A jobb kezemet lifegő gyűrűt nézem.Eszembe juttat minden szépet és jót, ami csak történt Velünk.(http://31.media.tumblr.com/7b8fb92102b215b9beeaa48742a48d9a/tumblr_mmdmtbqKEn1rj72p9o1_500.gif)
Az első napon irtóztam még tőle, elhúzódtam, mikor közeledett, akár, egy csörgő kígyó-igen, ezt gondoltam. A Good Morning America show-nál már bizseregtem, éreztem valami szikrát. Aztán, mikor bevallotta, hogy szeret, megrökönyödtem. Majd rájöttem, hogy én is őt. Rendíthetetlenül... még mindig. Aztán a gyűrű.. és utána ez. Nem tudom, hogy miért érdemeltem ezt. De óriási pofont kaptam az élettől ezzel.

Leveszem a gyűrűt az ujjamról, majd az ágyamra dobom. A sírás megint legyőz. Szinte a földbe döngöl, a fájdalom leránt a mélybe. Végül  leránt a mélybe.
A csöndet egy halk  csippanás szakítja félbe. Kisírt szemekkel állok fel a földről. 
Meghűl a vér az ereimben. Tőle jött.:
"Hiányzol". (http://stream1.gifsoup.com/view1/20131202/4911664/nothing-like-us-justin-bieber-o.gif)
A telefonra könnycseppek  potyognak. Nem bírok mit tenni. A szívemhez ( a helyére) szorítom a telefonomat. Majd felmászom az ágyra és álomba sírom magamat. 




2 megjegyzés:

  1. Dorkaa...
    en most sirok.
    megint. Deb annyira meg van bantva... hogy vagdosni kezdi magat... szenvedni akar, mert a szerelme elarulta. Nem eszik sokat, szinte semmit, ami nagyon rossz... ilyenkor ennie is kene! Az az uzenet pedig... jaj, hat azon nagyon sirtam. Ha Justin kisirt szemekkel tavozott a studiobol, az azt jelenti, igen is megbanta... vajon van ra jo indoka hogy miert tette azt amit? Persze lehet hogy van... viszont Deb szerintem nem bocsatmeg neki olyan konnyen. Nem tudom hogy fogja Justin ezt jova tenni, de en bizok a Happy End -ben! A vagdosas... hat igen... az nem megoldas. Deb most nagyon ossze van torve lelkileg. Senki nincs ott vele, senki sem vigyaz ra... Remelem nem lesz beteg...
    Dorka nekem ez nagyon meghato volt... hogy hogy tudtad ezt te igy megirni... es maga a cselekedet kozben a gondolatok! Imadtam!!:)
    alig varom a tobbi reszeket!
    ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Pontosan ezt akartam átadni azoknak, akik olvassák!!!:) <3 köszönöm szépen Heni!!<33

    VálaszTörlés