2014. április 15., kedd

22.rész!

*3 nappal később*
El jött ez a nap is.. Nem érzek nagy változást a külsőmön, de belül kivirágoztam.Ma lettem 17 éves. Szeptember 8. 
Emlékszem anya minden nap imádkozott, mikor azt hitték, hogy meghalok. Két héttel a kiírt időpont előtt jöttem a világra.
Annyi minden történt ezalatt. És nem csak arra értem, hogy betöltöttem a 17-et. Hanem, hogy megtudtam azt, ami nagyon hiányzott egy ideje.. és nem kaptam meg. Justin szeretetét. A kapcsolatunkat ez a dolog.., ami volt, magasabb pontra emelte. Az elmúlt három napban észrevettem, hogy állandóan rám figyel, megkerestem a gyűrűmet, s mikor meglátta rajtam, rettentően boldog lett. Kaptam tőle egy szív alakú medált is... amiben, amiben az van, hogy: Nothing like us.
Tudtam, hogy a dal rólunk szól, de ennyire.  
Aztán, rájöttem, hogy Justin miért nem könyörög. Mert akkor csak szánalomból lennék vele. Inkább átmeséztünk mindent pontról-pontra ( újból), s most már értem, hogy mit érzett. Mikor mind a ketten ugyanazt akartuk, Csak épp a megfelelő időt vártuk.
Aztán ott van az is, hogy úgy gondoltam, hogy nem vagyok neki elég és csak azt akarta tőlem, mint a legtöbb fiú. Ezt is elmondtam neki őszintén, ő meg először tökre kiakadt, aztán elmondta mit gondol. Egyrészt, hogy buta vagyok, másrészt, hogy ő szeret engem és tényleg vár rám. Mert a különlegeset várja.
Ott volt a legfájdalmasabb, hogy a bizalom. Justin azt mondta, hogy nagyon fáj neki, ha nem bízom meg benne, de teljesen megérti. Ez volt az a pillanat, mikor megcsókoltam. Nem bírtam tovább az elérhetetlent játszani.

Az estét még a vendégszobában töltöttem, de Juss szóvá sem tette. De még így is mosolyogva kelt fel, ami remélem az én művem.

A fehér izompólójában és egy kék alsónadrágban aludt.
-Nagyon boldog szülinapot Deb! - ölel át  rögtön, amint meglát a konyhában, én meg azonnal visszaölelem. Belefúrom a fejemet a vállába, és eláraszt az a jellegzetes "Justin-illat". Meg még valami, amiről még nem beszéltem vele.A dohány.
-Köszönöm! - eresztem el, majd adok neki egy hatalmas "jóreggelt" puszit.
Amit egy hatalmas, fogkivillantós mosollyal köszön meg.
Gyorsan összedobok egy reggelit, mert még a többiek nincsenek ébren. Reggel hat óra van. Tojásrántottát készítek, vajas bagett-tel.
Csöndben reggelizünk, közben  állandóan tartjuk a szemkontaktust.

Viszont kénytelen voltam beadni a derekamat. Erre is. Hogy legyen egy szülinapi bulim. Sok-sok sztárral és semmi intimitással.

De még is pozitívan állok a dolgokhoz, mert lehet, hogy jó lesz. Meg persze a sajtó miatt is kell az egész, mert eddig csak egy cikkben voltunk benne, mióta újra együtt vagyunk. Mikor láttak minket egy autóban. De az 5 napja volt.
A bulit egy Mansion nevű klubban fogják tartani. Mutattak róla képeket, hatalmas az a hely! Szokás szerint, mivel hatalmas eseményre készülünk, Vanessa az egész csapatát hozta. Őket is nagyon rég láttam, ezért kedvesen fogadom őket. Majd hozzákezdenek, hogy két óra alatt mesésre varázsoljanak.

A közönséges dolgokat végzik el. Smink ( bár, most kicsit erősebb), megcsinálják a körmeimet, begöndörítik a hajamat, s két csattal feltűzik, mindenféle kenőcsöt kennek rám. Majd hosszas várakozás után, végre elkészülök.

A tükörből egy olyan lány néz vissza rám, aki büszkén mondhatja, hogy Justin Bieberrel jár.
Se gyűrűt, se nyakláncot nem veszek fel másikat, csak az marad rajtam, amit tőle kaptam. A szív alakú medál és a gyűrű. Egy olyan ruhát kapok, amely két részből áll. A fehér pánt nélküli top, és egy kék szoknyarész. Mesésen néz ki a ruha.
Egy fekete riasztóan magas magassarkút kapok, amelybe - miután harisnyát vettem- bele is lépek. Nevetve lenézek Vanessára.
Végül a fülembe teszem a fülbevalókat, majd egy kis parfümöt fújok magamra. És készen is vagyok!
Indulhat egy újabb bevetés-, mint mondtam Justinnak- , új dolgokat akarok kipróbálni!
Ez is azok közé tartozik!









4 megjegyzés: