2014. március 22., szombat

12.réész!

-Atya Úr Isten! - képedek el, amint behajtunk Justinék utcájába. Az égen egy sajtóhelikopter is köröz. De ami az utcában van...
Legalább száz rajongó és több tucat lesifotós legyeskedik a ház előtt és az utcában.
-Megoldjuk! - nyugtat meg Justin, de már a rajongók felénk rohannak. Justin elkezd vagy 110-zel tolatni, én meg belepréselődök a bőrülésbe.

J addig gyorstárcsázza Kenny-t,én meg a fotósokat lesem, meg a helikoptert, ami fölöttünk köröz és minden másodpercben vakuzik. 

-Nyissátok ki most azonnal a kettes kaput! - mondja fojtott hangon Justin a telefonba, majd leteszi. A ház másik végében is van pár fotós, de miután kinyílik a kapu, majd becsukódik mögöttünk, elégedetten sóhajtunk fel.


Justin és "Deb".




Rajongók a kocsi körül.













A garázsba beállva, boldogan fordultam Justinhoz:
-Köszönöm, hogy elvittél! - kezdem el tekergetni az egyik hajtincsemet, Justin nem néz rám, csak kiszáll. Én is követem.
-Aha, majd meglátjuk. - mondja végül.
Tudom, hogy mire céloz.

Már mikor a házba vezető lépcsőn felmentünk, rosszat sejtettem. De be sem értünk a házba, már hallottam, hogy megy a TV... És mi vagyunk benne!

-Fotók is? - kérdezi Justin leülve a kanapé szélére. Teljesen automatikusan Justin mellé ülök le a kanapéra, aki a térdét paskolja, hogy üljek oda, de csak a fejemet rázom. 
-Minden... - sóhajt fel Alfred, majd felhangosítja a TV-t. Mindenki ott van: Ryan,Pettie, Alfred,Scooter,Kenny,  Ursula,Justin és én.

Legfrissebb sztárhírek: Justin és a titokzatos "gyógyítani" való lány! - hangzik egy riporternő szájából, majd képeket mutogatnak RÓLUNK.

Az első képen, csak Justin látszik, én az autó mögött álltam akkor, a volt házunk előtt. A második a tengerparton van(!) és egy az autóban.
-Justin Biebernek különleges gyógyítási módszere lenne, vagy egy új pár van a láthatáron? 
-hangzik el végül a sztárcsatorna utolsó mondata, majd Alfred kinyomja a TV-t.
-Ez most még nem is volt olyan rossz! - mondja Pattie, én meg sem merek szólalni. Szóval ilyen "híresnek" lenni, sehová nem mehetsz, nem fetrenghetsz a tengerparton őrülten? Mindenhol fotósok hada vár?
-Na, én húztam filmet nézni! - áll fel Ryan, majd bemegy egy szobába és becsukja az ajtót. Szóval ilyen egyszerűen túl kell lépni ezen?
Justin feláll, majd bemegy a konyhába és narancslevet tölt magának.
-Újságokban is benne vagyunk már? - kérdezi Scooter-től, aki ugyanolyan fejjel néz rá, mint én. 
-Hát még nem, mivel negyed tizenkettő van, de holnapra biztosan minden újság címlapján lesztek.- vakarja meg a fejét, amolyan " mennyi bajom van" módon.
Justin ledönti az utolsó korty narancslevelet, majd a mosogatóba dobja a poharat. 
-Deb!- szólít meg Scooter, én meg felé fordulok. -Úgy látom, hogy nemsoká aludni mész, szóval gyorsan elmondom, hogy holnap mi vár rátok! - veszi elő az iPhone-ját és sorolni kezd:
Reggel kilencre jön hozzád Vanessa, aztán fél tizenegykor elindulunk New Yorkba, a Kórházba, utána fél háromra megyünk az Ellen Showba! 
Csak pislogok kettőt.Scooter úgy néz rám, mint egy fogyatékosra.
-Megint nem fog megszólalni? - kérdezi Justintól, aki odajön hozzám és leül mellém.
-Békén hagyhatnád! - dorgálja le Scootert, aki bocsánatkérően pillant rám. - Ma elég sokk érte!-fordul körbe úgy, mint valami anyatigris... aki nagyon azt mutatja, hogy ne merjenek bántani.
-Sajnálom, Deb! Igazad van! - célozza az első mondatát nekem, mire megvonom a vállamat. 

Még egy kicsit beszélgetünk a nappaliban. Én Pattie-vel. Elmesélem neki az egész napot, ő is mesél. Jaxon-ról meg Jazzmin-ről. Imádom hallgatnim valahogy a kistesómra emlékeztetnek.

-Na, zúzzatok aludni! Holnap program, megvan?- bokszol bele Justin vállába Alfred.
Pattie mosolyogva áll fel a kanapéról , majd odahajol hozzám, azzal a szándékkal, hogy megöleljen.
Én is felpattanok, majd megölelem.Közben súgok valamit neki:
-Köszönöm Pattie! - suttogom olyan halkan, hogy csak ő hallhatja.
Mosolyogva elenged, majd mindenki pihenést kíván nekünk. 
Átmennek a ház keleti részébe, hogy Justinnal kettesben maradhassunk...

Justin elment tusolni, én addig ( kihasználva a lehetőséget) elslisszoltam a szobámba.

Az ágyon ülök, s próbálom a gyomromat megnyugtatni. Nem ettem ma, szinte semmit, csak azt a szendvicset, amit a benzinkútnál vettünk.
De sosem voltam az a fajta, aki ha nem eszik egy nap háromszor belehal. Nem amiatt aggódom.. 
A mellkasom hullámzik, félek,hogy hányni fogok. A lepkék eszeveszett módon csapkodnak a gyomromban.

-Kész vagyok! - sétált be Juss félpucéran a szobámba, én meg halkan felsikítottam.

Nem tudtam elrejteni a félelmemet. 
Justin kajánul elmosolyodik:
-Félsz tőlem?
-Neem. - csúszom arrébb az ágyon, mert közben leült mellém. 
Kérlek, csak most ne jöjjön ki semmi.
-Amúgy mi a baj? - vigyorodik el Justin, majd a tarkójához kulcsolja mind a két kezét.
Elúszik a félelmem. Gyorsúszásban. Nem tudok betelni a látványával. 
-Gyere ide! - noszogat Juss, én meg beadom a derekamat és mellé fekszem. 
Fel akarom húzni a térdeimet, de eszembe jut, hogy még a szoknya van rajtam.. és khm látni engedné a nem kívánatos ruhadarabomat. 
-Két perc, átöltözöm! - ülök fel az ágyon, magamon érzem Justin tekintetét.
-Oké! - nyomja a be a TV-t lazán és valami sorozatra kapcsol.

Uramisten! Nagy levegőt Deb.. nagy! Már el is fogyott. 
Először is! Nyugodj meg! Mit vegyek fel?
Vegyél fel szépet, cukit.. nem, az nem jó. A szokásosat veszem fel.
Egy fehér atlétatrikót és egy fekete cicanadrágot veszek fel, a ruháimat, ami levetettem bedobom a gardróbban lévő szennyesbe.

Mikor kilépek Justin azonnal rám emeli a tekintetét, végigmér tetőtől talpig. 
-Hm..- nyalja meg a szája szélét kéjencen, amire én a szememet forgatom.
Nem merek neki szólni, de most megrémít. Egy hét alatt ennyi változás...
Deb hálószobája







Lehet, hogy nekem ilyen furcsa, vagy nem is tudom. De.. ennyi idő után lehet már együtt aludni? Vagy? Ez nincs így kikötve?
Justinnak pittyent egyet valami a gatyájában.
Beletúr a zsebébe és kiveszi az iPhone-ját.
-Emlékszel arra a lányra, akivel fotózkodtunk a Good Morning Amerika stúdiójában?- mutatja felém a telefont, amin egy szöveg szerepel kis buborékban. - Ő írt nekünk.- neveti el magát, a szöveget olvasva.
-És mit írt? - kíváncsiskodom, Justin vállára hajtom a fejemet, hogy lássam a telefont.
-"Nagyon örülök nektek, ma én is ott voltam Justin háza előtt, hát hatalmasan néz ki az a ház! És láttalak is titeket a TV-ben, sőt még Justin kocsiját is. Remélem igaz, hogy együtt vagytok és Justin boldog lesz veled, Bár kár, hogy nem én vagyok az!:( - olvasta fel Justin, pár helyen belenevetve a szövegbe.
A homlokomat ráncolva néztem a készüléket.
-Ez ... Kedves. - mondtam végül. Nem tudtam, mit kellett volna mondanom, de ennyi telt ki tőlem. Csak kedves volt, de az ő írásában is érződött, hogy mennyire nagyon irigy és féltékeny.

J megnyomott egy gombot, és a kijelzőn mi lettünk láthatók. Azonnal hátrahőköltem. 
-Na, csak egyet! - kezdett el alkudozni Justin. Visszahajoltam a telefon elé.
Megállapítás: Justin irtó jól néz ki, helyes, szívdöglesztő meg még sorolhatnám..Mellette meg én, smink nélkül, kócos hajjal, egy topban.
Csinált pár képet, de az ötödiknél meguntam és elhajoltam a telefontól, majd a párnára hajtottam a fejemet, hátat fordítva Justinnak.
-Alszol? - kérdezte, majd legurult az ágyról villámgyorsan, gyengéden kihúzta alólam a takarót, majd ráterítette és ő is bebújt alá.
Én vak, megint csak a rosszra gondoltam. Persze olyat nem is képzeltem, hogy Justin csak itt lesz velem.Rögtön a rosszra gondoltam..
-Jó éjt Justin!- fordulok felé, mielőtt lehunynám a szememet, és megcsókolom. Nyugtató a csókja és gyöngéd.Az ajkai lágyak.
-Jó éjt! - csókol meg újra, amint már nem kapok levegőt és el kell hajolnom. 
Pár perccel később finoman eltolom. Ő meg kuncogni kezd.
A bal oldalamra fordulok, Justin meg átkarol.
Így alszom el, Justin Bieber karjában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése