2014. július 29., kedd

38.réész! ("nemgyerek")

*JUSTIN SZEMSZÖGE*
A függőség egy betegség.A pozitív érzelmek jobban gyógyítanak, mint bármiféle csodacseppek. Deb közelében soha nincs szükségem az ártalmas mámorra. 
De, gondoljunk csak bele, a világon élő összes ember valamilyen szinten beteg. Playstation4 függő, esetleg pszichopata. Nincs olyan ember, élőlény, aki az életében ne követett volna el, valami rombolót. Az vesse rám az első követ, aki soha nem tett semmi kártékonyt! Ugye?
Igazság szerint, leállnék, ha tudnék. Ezért hívják dependenciának.Nem lehet róla leszokni, a tudatalattink nem engedi. Megtennénk. Mi, betegek.


A New Jersey Studio, máskor - ilyenkor-, tele van. Ám most, csak én meg Chris (Brown) üldögélünk, a hangtechnikai pultra feltett lábbal, két irodai széken.A legkivételesebb alkalmak közé tartozik, hogy Scooter késik, vele együtt meg az egész technikus csapat.
Chris testét jóval több tetoválás díszíti, mint az enyémet, bőre sötét, van vagy száznyolcvan centi magas. Mindezek mellett  az arca békés, nyugodt.
-Óvatosan szívj bele! - figyelmeztet, majd miután beleszív, tovább adja nekem a bong-üveget. Pár pillanatig a tüdejében pang, aztán kifújja. A füst némi ideig a stúdióban kavarog, majd eltűnik.
Az üvegben a marihuána füstje kavarog körbe-körbe.Nagy levegőt veszek.
A kör alakú nyíláshoz emelem a számat, ami egy öt centiméter széles cső vége.A bang-üveg két csőből áll. A nagyobból, amelynek az alja  egy kúp alakban végződik,akár egy lombik.A másik cső végén, van egy légrés, azt be kell fogni, amíg beszívjuk a gázt.
Nagyot szippantok a gázból, ami egészen a tüdőmig hatol. A szemem keresztbe áll, ezek után meg köhögve leesem a székről. Chris lába mellett fetrengve, felnézek rá, ő meg sikítva röhög rajtam.
-Elég hamar hatott nálad.- nyugtázza végül. A térdeimre küzdöm magam, de a szer már befolyásol. 
A barna bőrű férfiből kettőt látok, körvonala kék.
-Haver, jól vagy? - térdel le mellém, most már sárgán pompázó hajkoronával. Felránt a földről, de annyira erősen hat az anyag, hogy fel sem tűnik, hogy száznyolcvan fokos fordulatot vettünk.
-Engedd át Chris! - veszi át Chris helyét, Scooter. Chris kihúzza lassan a kezét a hónom alól.. egy másodpercig újra szabad vagyok. Ezt követően, jóval nagyobb markok ragadnak meg, s vonszolnak tovább, be a pihenőszobába.
-Elég gáz, hogy csak ilyen állapotban tudok beszélni a fejeddel. - ül le vérvörös kanapéra. Elgondolkozom azon, hogy melyik hely tetszik a legjobban, végül a földre huppanok . Ámuldozva nézek körbe a szobába, ahol minden egyes nap jártam, de még soha nem láttam így. A szoba maga, hófehér,az egyszárnyú ablakokon bemásznak a Nap sugarai, a piros fotelek közvetlenül ez előtt helyezkednek el, jobbra mellette a háromszemélyes heverő, -amelyet most Scooter foglalt be-, azzal szemben, a falon a platina lemezeim, albumaim...
-Mi va'? - harapom el a mondatomat, mert egészen furcsa a hangom. Scooter leint, majd törökülésbe vágva magát, elhelyezkedik a díványon.
-Mi újság Debbel? - kérdezi végül, mikor látja, hogy nem fogok megszólalni.A szer kezd kiürülni belőlem, de tovább játszom, mintha még csak most kezdene hatni.Egy harang vészkongatást indít be a fejemben.A mondatát éllel kérdezte.
-Gyóóógyáász!Gyóógyááás! - ordítozom extázisban. Scooter pislogás nélkül mered rám, aztán beleiszik a Cola-jába.
-Nőgyógyásznál van? - mosolyodik el Scooter, valami nem tetszik ebben a mozdulatban. Annyira mesterkélt.
Gonosz dologhoz folyamodom.Behúzom a csőbe, egyenest.
-Most kiderül, lesz-e elég Hit* bennünk. - terülök el a röhögésemben a padlón, amelynek tisztítószer szaga van.Próbálok minél jobb alakítást nyújtani, ám ezzel soha nem volt gond. Scooter velem együtt röhög, végül a példámat követve, -nagy kacajában-, ő is elhasal a rekamién.
-Megmondtam már neked. A nők olyanok, mint az új autógumi, minél hamvasabb, annál jobb.-kezd hahotázni a hatalmas poénján, nekem meg elkerekedik a szemem, s mielőtt gondolkodnék,hozzápattanok.. s az önelégült pofájába locsolom a Cola-t. Csezd meg  Scooter! 
Gondosan bevágom magam után az ajtót. Megtudtam azt, ami nyilvánvaló volt.

-Szia Kicsim!- nyomom be a fogadás gombot azonnal, amint a világ leggyönyörűbb lányát megpillantom a kijelzőn. 
-Isten hisz bennünk. - sikít fel izgatottan . A doki hivatalosan is megerősítette, az otthon elvégzett teszt eredményét.A virágáruspult mögött álló lány ajnározva figyel,mikor tátogva próbálom neki mutogatni, hogy mit vennék.. Természetesen nem érdekli, hogy vásárlási szándékkal jöttem ide, átugrik a standon,mindezek után előkapja a készülékét, s könyörögve néz rám.Gyorsan elvigyorodom, amaz meg kattint kettőt.Ezt követően, tovább hallgatom a hangot, amely az életet jelenti számomra.Felnevetek.A csaj az asztal mögül -ugyanolyan kecsesen ugrott vissza a helyére-, magasztalva, leesett állal bámul.Persze, nem rá mosolyogtam.. a boldogság váltotta ki belőlem, amit a mai nap során nem igazán tapasztaltam még. Deb szája egy pillanatra sem állt be.
Elmeséli, hogy micsoda terhességi vitaminokat kapott, meg, hogy mikorra várnak minket ultrahangos vizsgálatra, ahol először pillanthatom majd meg Deb hasában növekvő apró magzatot.
-Egy hét múlva kell visszamenni. A kezelőorvos azt mondta, hogy vigyünk magunkkal CD-t..hogy megmaradjon az utókornak. - hadarja feltüzelten az én, gyönyörű menyasszonyom. 
Ezek után elköszönök, megveszem a lehető legnagyobb, leggyönyörűbb csokor fehér  rózsát.Beülök az autóba, s vidáman beírom az időpontot az iPhone-om naptárjába. Egy hét múlva.. 

A 62-es sztrádán hajtok haza, s Deb pozitív kisugárzására gondolok. Megmosolyogtat a dolog, hogyha lesz egy gyerekünk, akkor is pajkos,fiatalos és élettel teli lesz-e? A fejemben, az ő hangja szólal meg: Hogy a fenébe' ne?
Bekanyarodok az utcánkba, s a slusszkulcs után nyúlok, ami a kesztyűtartóban van.Megmerevedek. A kapu mellett áll - minkét irányban-, három, hatalmas tuja, amely kitakarja a nem illetékes emberek elől a látnivalókat. Csakhogy a bokor aljában egy "árny" gubbaszt. Tűzpiros haját egy kék sapka alá rejtette, fekete széldzsekiben, s ugyanilyen színű gatyában bújt el. 
Hatalmasat nyelek. Ariana az életemre tört megint.
Az izmaim megfeszülnek. Az öklöm összeszorítom.Feltépem az autó ajtaját, s kiugrom belőle. A vörös szörnyike meglepetten néz velem farkasszemet, ezek után a nyertesek jól ismert mosolyával, elvigyorodik.



6 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm:)! Igyekszem❤

    VálaszTörlés
  2. Az elejen a drogra utaltal, az persze az fuggoseg, de ugy hogy Deb nem tud rola hogy Justin meg mindig benne van, az szerintem okoz majd egy kis feszultseget a ket szerelmes kozott. Mikor Scooter megjelent, es Debrol kezdte faggatni a fiut.... hat azon nevettem mit lemuvelt Justin. A Colas resz na az bejott, rendesen elkepzeltem xD. Deb persze a babaval volt elfoglalva, latszott nagyon nagyon nagyon varja mar!!:3 en is varom hogy vegre megszuljon a lany, kivancsi vagyok kire fog hasonlitani jobban:333. Na a voros ciklon elmehet a busba, Justint ezek szerint regebben is zaklatta a voroske. Nagyon kivancsi vagyok mi lesz a folytatas, nagyooon jol leirtad!!:3 es hosszu is lett ahhoz kepest. Gondolom a kovi nagyon izgalmas lesz, ugy hogy hozd az ujreszt hamaar!!:33

    VálaszTörlés
  3. Az fű, de igen:)) Ki fogtok nyírni a következő résznél!:DDDDDDDD <3

    VálaszTörlés
  4. Szio!
    Nálink elment a net egy nagy villámcsapást követôen, ezért a félig megírt megjegyzést nem tudtam elküldeni. :( Most a kocsiban ülve a mobilnetemet használva elhatároztam, hogy pótlom az elmaradásomat.
    Ha ôszinte akarok lenni (már pedig az akarok) dühös voltam. Dühös voltam magamara, mikor a végére értem. Elôszôr azt hittem, hogy te hoztál valamlyest rövidebb részt, de amikor jobban szemügyre vettem az irományodat, észrevettem, hogy csak én olvastam túl gyorsan. Végül azért, hogy kárpótoljam valamennyire magam újra olvastam.
    A történetre térve: kellemes meglepetés ért mikor felfedeztem, hogy most Jus szemszögêbõl tapasztalhatjuk a "világot". Azt hittem, hogy Debtôl megtudjuk, hogy Ariana mit reagált a vitára. Nekem személy szrlerint tetszett ez a mellmegoldás is.
    Az meg végtelenül elszomorított, hogy Justin Deb tudta nélkül fûvezik. De gondolom ezért fogunk szerinted megutálni. Van egy olyan érzésem, hogy a következô rêszben Deb ês Jus külön utakra válnak. Vagy esetleg a magzatnak esik baja. Vagy Ariana lesmárolja Just és ezt pont latja Deb és elmegy Justól. De nekem egyik variáció se tetszik, hisz szeretjük Just és Debet meg a benne növekvö kicsit is.
    Majd még írok de a telefonom most kêszül feladni a szolgálatot. Magyarul lerül. :/
    Bocsi hogy ennyi futotta az idômbôl, de hamarosan ûjra jelentkezem ígérem. :)

    VálaszTörlés
  5. Jaaaj, istenem!!:)) De örülök Neked, azt hittem, hogy eltűntél véglegesen..., mert nem láttam, hogy írtál volna!:)) Nagyon-nagyon szépen köszönöm, úgy érzem, az elkövetkezendő két részt, nem tudnám elég jól megírni Deborah szemszögéből, ezért Justin-éból próbálom.:)! Minden ki fog derülni...a következő részben.:))

    VálaszTörlés