2014. július 23., szerda

37.rész! ("nemgyerek")

A félelmünk abból származik, hogy ott kint van valami, amit nem ismerünk, nem látunk, nem érzékelünk.Néha olyan okai vannak a félelmeinknek, amit épp ésszel nem lehet megmagyarázni, s megérteni sem. Csak tartunk valamitől.
Hogy mitől? Attól, hogy valakit, aki fontos nekünk ,elvesztünk..Ha valakinek van valamije, amit meg akar védeni, nem hallgat a félelmeire.Az emberek a következményektől rettegnek. Az életünknek része az aggodalom, nem lehet tőle megszabadulni, mint egy régi ruhától. Van, és kész.
Ugyanakkor, a félelem gyakran tettekre sarkall minket. Egy adrenalin löket van vennünk akkor, izzad a tenyerünk, görcsbe rándul a gyomrunk.Riadtság fog el minket.
Ám a félelmünket magunk kreáljuk. A félelemnek a lakóhelye a jövőbe tekintő gondolataink. Csak egy fantáziálás, visszagondolás..olyan dolog, ami nem létezik egy adott pillanatban.A fóbiánk is csak a saját fejünkben létezik, minden élőlény valami mástól tart. Az aggodalom individualista.

Újabb fülsüketítő sipítás tölti be a házat, ami azt jelzi, hogy a kint lévő ember -aki csönget-, rettenetesen türelmetlen.
A homlokomon gyöngyözni kezd az izzadtság, a kezem nyirkos. 
Justinnal egyszerre lépünk ki a mosdóból, de én sietek az ajtó felé.
Lassan a kilincsre helyezem a kezemet, s elfordítom a zárt. Abban a pillanatban, amint nyikorogva kinyílik a fehér keretű ajtó, felsikkantok. 
Az ajtóban egy tengerkék szemű, csokibarna hajú fiú áll. Austin. Mielőtt azonban köszönteném, történik egy s más.
-Azt mondtad félre jöjjek. - villant meg egy tíz pontos mosolyt, s a Rolex-órájára mutat. 
-Mi van? - kezdek hátrálni Justin felé, mikor neki ütközöm, biztonságérzet fog el. Hátrapillantok a vállam fölött. Szemei vérben forognak, keze ökölben van a teste mellett. Pánik lesz úrrá rajtam, s azonnal a hasamhoz kapom a kezemet, amelyben egy parányi magzat úszkál.
Austin arcán gyilkos mosoly suhan át. Azonnal a testem mellé ejtem a kezemet. Ám, tudom, már elkéstem. 
-Kiderült, melyikünké a gyerek? - tesz egy lépést felénk. Úgy érzem magam, mint egy préda, ő meg a vadász.Akkorát nyelek, hogy még az utcában elhaladó emberek is hallhatják.
-Nem teheted ezt velem! - kelek ki magamból, s könnycsepp csorog végig az arccsontomon. Austin szíve kőből van, ez bizonyos.
Félve pillantok fel Justinra.Látom rajta, hogy elhiszi. Austin betudja csapni. Arca meg -megremeg.Érzelemmentes maszkká torzul.
Kilép mögülem. 
-Miről beszélsz Mahone? - biccent egyet az említett fiú felé.
-Érdekes, hogy nem mesélte. Tudod, miután volt az a kis összekapásunk..vigasztaltam a férfiasságommal. - ringatja előre-hátra a csípőjét.A pulzusom az egekbe szökik.
Mindenféle előjel nélkül a padlóra zuhanok.
-Nem teheted ezt velem Scooter. Nem teheted.. - motyogom a plafont bámulva, majd fölöttem megjelenik két, aggódó fej. Ezek után elsötétül a világ...

*egy nappal később*
Az egész helységnek fertőtlenítőszer szaga van. Fölöttem halvány fénnyel világítanak a sorlámpák. Kényelmetlen, szétfeküdt ágyban fekszem,feltámasztva.Egy lapos,göröngyös párnán nyugszik a fejem.
Régi barátommal megint közeli kapcsolatba kerültem.. egy tű vége lóg ki a karomból, piros ragasztószalaggal rögzítették, s a tű végéből, átlátszó cső  fut végig ,egy infúziós szerelék.Amaz egy kék tasakban végződik, amiben átlátszó folyadék lötyög ide-oda. A testem teljesen el van zsibbadva.
Halk neszre leszek figyelmes.Egy széket nyikorogva végighúznak a kőpadlón.A hangokat hallva, az illető mellém telepedett le.
-Jobban van? 
A fiú moraja a szoba távolibb részéről jön. Nem ismerek rá a kilétére..
-Kicsit. - suttogja közelről egy másik fiú. Ez a hang már jóval ismerősebb, mint a másik.
Felpattan a szemem.Két hulla fáradt srác ül a kórteremben. Egyik az ablak mellett, a falat támasztja.. s, úgy néz ki az esőcseppeket számolgatja, a másik meg mellettem ül, széke háttámláján könyökölve vizslat.
-Justin..Justin. - nyekergem, valami egészen felismerhetetlen hangon. Austin is felém fordul.Krákogok kettőt.
-Deborah. - pattan fel a székről Justin, s fölém hajolva egy puszit nyom a homlokomra. Ajkai kicserepesedtek.Nagyokat nyel, miközben száját bőrömön pihenteti.
-Austin?! - billentem meg jobbra a fejemet. A mozdulattól sajogni kezd az egész testem. Justin direkt úgy állt be, hogy véletlenül se lássam, hogy ki van mögötte.
-Szia. - ül ki halvány mosoly az arcára. Hunyorognom kell, hogy rendesen lássam, arcát szürkére festik a gyéren világító lámpák.Nagyon megviseltnek tűnik mind a kettő.Mint valami zombie támadás két ,utolsó túlélője.
Austin az ablak mellett álló asztalra támaszkodik, Justin meg visszaül a székre, s a térdére támaszkodik.
Elgondolkozom azon, hogy ez mennyire ezoterikus helyzet. Legalább négy cső áll ki a testemből, két kifáradt fiú vesz körbe... és engem még csak nem is érdekel, hogy miért kötöztek az ágyhoz.Be kell vallani, hozom a formám.
-Mi történt? - kérdezem végül, s az esőcseppek fentről lefelé menekülni kezdenek az ablakon.
-Leesett a vércukorszinted, elfelejtettük, hogy...- kezdi el mesélni Justin bűnbánóan, de engem egy cseppet sem az zavar, hogy miért vagyok a kórházban. Hanem kettejük között.
-Elmondtam neki.- szólal meg végre Austin, legalább fél percnyi hallgatás után.
-Mit? - fagy meg a vér az ereimben egyhamar.
Ha Austin elmondta neki, hogy Scooter van mind ,ennek a háta mögött...
Nagy szerencsémre, azonban nem látok semmiféle utálatot Justin arcán.
-Azt, hogy engem utál,téged szeret. Ariana-t lefizette, hogy segítsen neki. - morogja Justin, aztán a karját a mellkasa előtt összefonva,maga elé mered morcosan. Ebből a meglátásból úgy néz ki, akár egy dolgát jól végző házőrzőkutya. Megmosolyogtat a gondolat.Mindezek után elgondolkozom azon, hogy valószínűleg Scooter vajon lefizette őket?Megfenyegette? Esetleg bántotta?
-Hozok neked egy Mars-ot.- indul ki ,szinte futva az ajtón Justin. Valószínűleg lefehéredtem a gondolattól, hogy mit tehetett Scooter, azért, hogy elérje a célját. Csak nem gondolt arra, hogy vannak még olyan emberek, akik szeretik, ha hagyják érvényesülni őket. Austin az interjúban is megmondta.
-Te magadra vállaltad a felelősséget? - mosolyodom el boldogan, de ezzel az örömfellángolással hamar fel is hagyok, mert a fejem rögtön hasogatni kezd. Austin nyugtalankodva leül az ágyam szélére.
-Téged bírlak, őt rühellem. - teszi fel elsőként a jobb kezét, majd a balt.
Nem tudok rájönni, hogy az "őt" alatt, Juss-t vagy Scooter-t értette. 
-Ezek szerint  pro-kontra lista alapján döntöttél? - próbálom megérteni a dolgokat, de nagyon nehezemre esik.  Austin a szívére hallgatott.
-Mondjuk. - vonja meg a vállát, nemtörődöm stílusban.Legszívesebben a nyakába ugranék örömömben. Csakhogy, az én pro-kontra listámon a kontra nyerne. Elég triviális, hogy az első az lenne, hogy csövekre vagyok kötve.
Justin egyik kezében egy marék aprót tart,másikban meg a szelet csokimat, amit a  kezembe nyom azonnal, azzal az utasítással, hogy egyem meg. Austin bármiféle kérés nélkül, azonnal átadja a helyét Justinnak. Boldogság áraszt el.
-Sajnálom ,Faith, hogy ezt tették veled.- simítom meg a hasamat, s közben tömöm magamba az édességet. 
Mikor felnézek, két ajnározó szempárral találkozom.Tudom, hogy Justin tudja, hogy Austin érez valamit irántam, de megtűri. 
-Faith lesz a kislányunk neve? - mosolyodik el Justin lágyan, s az ágyam szélére ülve, megpuszilja a kobakomat, miközben jobb kezét a hasamra helyezi. 

-Gyereekeeek! - kiabál fel valaki a földszintről. A hang összetéveszthetetlen.
-Megjöttek! - sikoltom boldogan Justinnak, aki hátulról - meglepve engem- , felkap, s az ölében cipel le a lépcsőn.
-Pattie!- vetem a nyakába magamat, s mélyeket lélegzek az illatából. Nyugalom és szeretet árad belőle. Mikor elenged, szemeiben egészen ismeretlen fény csillog. Büszkeség.
-Jezs kiszhúgom! - futkározik körbe-körbe Jazzy a nappaliban. 
Nevetve felkapom, s belesűrítem minden szeretetemet, Jazzy iránt az ölelésbe.
-Gyeb, megfoltasz!- csapkodja a hátamat türelmetlenül. Könnyektől csillogó szemmel lerakom. Ő meg tovább ugrál örömében.
-Mit keres itt Austin? - lép be az ajtón Ryan, fején egy sárga-piros, bojtos sapkával. Austin a fotelben ücsörög, s vidáman nézi az őrjöngő tömeget, aki beözönlik a lakásba.A sapira visszatérve..idén elég hűvös a tavasz New Jerseyben. 
-Megfogtad a lényeget. - sietek oda hozzá, s őt is jó erősen magamhoz szorítom. 
-Ez kezd fájni! - próbál "kedvesen" ellökni magától, de a karom, kígyóként köré fonódott. 
-Nem érdekel.- eresztem el végül, s jókedvemben egy puszival is megajándékozom, amitől elpirul.
-Kereszt anya leszeeek!- táncikál be az ajtón, fura csípőrángással Ashley. 
Nevetve a karjába ugrom, s a lábaimat a kacsatáncot járó dereka köré fonom.
-Kik a szerencsések? - csipkelődik halál édesen Justin, aki úgyszintén, mint én, a rokonokat köszönti.
Leugrom Ashley-ről, aki kedvességének bebizonyítása végett, leül Austin mellé, s csevegni kezd vele.
-Hallgatom őket. - zsörtölődik Ryan, s kissé eszelős szemmel mustrálja a barátnőjét, aki készségesen hallgatja a fiút.
-Őrült vagy. - konstatálom végül, mikor Ryan a másik fotellel, beült Ash és Austin közé. 
-Elég gáz, hogy nagyapa leszek. - ölel meg Jeremy, miközben nyelvét rám ölti. A nyakáig érek. Egy törpe vagyok, ez már adott.
-Deborah!- hallok meg egy, görcsösen vidám hangot a hátam mögül.
Számolok magamban kettőt, majd megfordulva ,"álvigyort" varázsolok az arcomra.
-Scooter. - mondom ki én is a nevét, de én nem azért, mert felfedeztem, hogy itt van, hanem mert, megerősítem magamban -is-, hogy itt van.
Nagylelkűen,nyomok az arcára két puszit. Nehéz megállnom,hogy ne ordítsam el magamat, hogy ő az. Végre, megvan!
Álságos mosolyomat, levakarom a fejemről. A helyére igazi kerül.
Leírhatatlan, hogy milyen arckifejezés ült ki Scooter fejére, mikor meglátta Austint. Felismerhető volt benne, az ijedelem, a kiábrándultság..s az a tudat, hogy rájött arra, hogy rájöttem. 
Leül ő is, a lehető legmesszebb Justintól, s Austintól. Homloka verejtékezni kezd.
Justin, norvég mintás dzsekijét magamra terítem, kisietek a fogsort összekoccantó hidegbe, segíteni a hatalmas "barnamedvének".
-Kenny! - kiáltom boldogan, mire a csomagtartó tetejébe beveri a halántékát, ahogy felkapja a fejét a hangomra.
-Deb! - indul felém a nyakát markolászva.A csomagokat látva, felvásárolták egész Miami-t.
-Hogy vagy? - ölelem át a derekát, mikor újra földet érzek a lábam alatt, s a kocsi felé csámborgunk.
-Fantasztikusan.Alig várom, hogy egy újabb csemete kerüljön a családba. - emel meg egy körbelül akkora súlyú bőröndöt, mint én.. fél kézzel.
-Mit vigyek be? - cikázik ide-oda a szemem, hátha valami olyat találok, ami nem túl súlyos.
-A kismamának nem szabad.- int le engem, a tervemmel együtt, miszerint segítek neki.
-Akkor támogatlak a jelenlétemmel. - egyezem bele, s amíg ő újabb csomagokat szállít, kísérgetem.
Az utolsó táskát, együtt cibáljuk ki a hátsó ülésről. Mikor lecsapom a csomagtartót, az utca végén egy hófehér Porshe-t látok meg. Nem igazán ismerem az autókat, de ezt az egyet azonnal felismerem, nem beszélve az autóban ülő - minket rendíthetetlenül kémlelő-, Ariel-vörös hajú lányról.
-Mindjárt jövök. - fordulok Kenny felé egy pillanatra, de ha a fejét rázta volna, akkor sem tudott volna megállítani, a lábaim már szaporán igyekeztek az utca vége  felé. Visszalesek a házra. Az ajtón most megy be Kenny, s gondosan bevágja maga után az ajtót.
-Neked nem fizetett Scooter...- állok meg a járdán, az autó mellett. Ariana, mielőtt odaértem volna, lehúzta az ablakot, s eszelős szemmel pásztáz. 
-Justin is azt akarja, hogy velem legyen. - jelenti ki, nem reagálva a vádolásommal, amit úgy veszek, hogy igaz is.
-Hirtelen hermafrodita lettél vagy honnan gondolod? - húzom össze magamon a kabátot, ami vagy még egyszer rám férne. Ariana gúnyosan vigyorogva kiszáll a kocsiból.Azonban a szemén látom, hogy tikkel, mikor feltűnt neki, hogy Justin kabátjában vagyok.
-Te meg megtaláltad az értelmező szótárt? - vág vissza könnyedén, s közben a nyaka köré tekeri azt a sálat, amit akkor láttam rajta, mikor volt a szóváltásunk pár hete. Beleszagol az agyagba, s egészen bizarr pózba áll a szeme.
-Ő illata van. - dobja hátra a haját. Döbbenten meredek rá. Ez az ember beteg.Kezeltetni kéne. 
-Képes voltál telefújni a parfümével a sáladat? - húzom el a számat lenézően.
Fellép mellém a járdára. Tudom, hogy szebb, tudom, hogy fél fejjel magasabb nálam, tudom, hogy tud bántani. Mégsem félek.
-Nem. Az ő nyakában volt. - szagol bele újra a ruhadarabba. 
Lila Nike-cipőt, fehér csőfarmert,Lila pulcsit, fehér sálat-sapkát visel. Ha nem tudnám, hogy milyen, valószínűleg  kedvelném. 
-A neved jobb lenne Ariana Rent*-ként. Nem javasolta még senki? - vágok vissza elég keményen. Ám, még a legnyilvánvalóbb kérdést fel sem tettem.Miért van itt?
-Nem érdekel, mit gondolsz. - néz le rám hetykén, hatalmas pillái alól. Nem tudom, hogy mivel fog végződni a beszélgetésünk. Remélem nem fog tettre késztetni.
-Miért jöttél? - elégelem meg végül, hogy nem tudom az ittlétének okát.
-Hozzátok.- vonja meg a vállát tárgyilagosan. Felvont szemöldökkel szugerálom Ms.Önteltet.
-Úgy nézett ki..-kezdenék bele a mondatba, csakhogy belevág.
Vörös haját a szemébe fújja a fagyosan süvítő szél,szájából kiszáll a lehelete,majd az ég felé száll..s egy idő után eltűnik.Akik elhaladnak mellettünk, két didergő lányt látnak, akik esetleg barátnők, összevesztek, s most próbálnak kibékülni. Ők ezt látják.Semmi többet.
-Érte jöttem.-mondja totál természetesen. A hajamba túrva elnevetem magamat.
-Látom nem jöttél rá.- húzom össze résnyire a szemeimet, majd folytatom.-Nem érdekel, hogy mit kell feladnom,mit kell tennem. Vésd az eszedbe! Ami az enyém, azt megvédem, bármi áron.








10 megjegyzés:

  1. URITSEN URISTEN URISTEEN:333 Hat en az elejen le voltam nyugozve... olyan jol leirtad:3 a pelda is jo volt.:3 es a szakszavak:o xD. Uuu mikor Austin betoppant es azt mondta kie a gyerek azt hittem elkuldom repat pucolni. Chh. De aztan jo fiu lett, ezert pucolhat krumplit^^ . Justin... ahogy elkepzeltem ahogy a korhazban felpattan aztan kirohan csokiert.xD... nevettem bevallom.:"D jo hogy Austin elmondta mi hogy hany meter, viszont nem csodalnam ha mindket fiut utalna (Justin meg a menedzser Scooter) ... Ariana persze adta magat, meg persze a beteges Justin oruletet...-.- megdobalnam kukoricaval. :3 Deb viszont jol leoltottaa:333 . Jaj es elfelejtettem a legjobbat. Jazzy:3 olyan edes:33
    Dorka/Doska:3 imadtam !!:3 klassz efy fejezet lett, imadtam, es raadasul hosszu is:3 kulon koszonet. Remelem Hamarabb! Jon a kovi feji:3
    Nagyon ugyes vagy!!:333 ♥!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pucolhat répát, ja, de jó fiú lett, ezért krumplit😂 Imádom Austint, ebben a részben meg különöseen <3
      Igen, Ariana egy beteg ember ;) Jazzy a legcukibb az egészben ❤
      Valószínűleg ezen a héten jön a folytatás <3 <3 <3

      Törlés
  2. Sziaaa!
    Egyszerűen szóhoz se jutok! Ez a fejezet is lélegzetelállítóra sikeredett úgy, mint a többi. Na akkor jöjjön a boncolgatósabb véleményem :D
    Amikor elájult Deb akkor én szinte szívinfarktust kaptam. Ekkor ezt gondoltam: "Na most fog elmenni az a szerencsétlen baba!" De mint kiderült nem is olyan szerencsétlen az a magzat. :D
    Egyet nem értek: Austin, hogy szeretheti Debet, ha nem is ismeri? Hisz azon a bulin találkoztak először vagy tévedek? Vagy Scotter akaratának végrehajtása közben jött rá valódi érzelmeire? Ez még a történet folyamán ki fog derülni?
    Igazából én mindig is szerettem Aiana Grandet. Azon az estén, mikor épp a fizetéséért "dolgozott", azt hiszem akkor utáltam meg. Hát igen. Hihetetlen, hogy egyetlen történet, mennyi mindent kiválthat egy emberből. Remélem azért nem leszek szerelmes Juss-ba. :D
    Ami igazán tetszik az írásodban az az, hogy nem esel szóismétlési hibába, cselekmény dús és egyedi. Ami meg a blogot illeti: rendszeresen, hamar hozod a fejezeteket, de mégis minden rész hosszú, így az olvasó kiélheti magát. Mindezért büszke vagyok rád és arra, hogy az összes megjegyzésre becsületesen válaszolsz. Ez mind dicséretre méltó és példás. Nagyon ritka az ilyen összeszedett blog. A design is különleges és figyelemfelkeltő. Kicsit talán az én stílusomnak szürkébb a kelleténél, de ezt kitűnően kiegyenlíti a fejlécben található színek.
    Ha szabad megemlítenem, akkor egy kicsit a fejlécre térnék ki. Fantasztikusra sikeredett. A színek, hogy nem túl rikítóak a háttérhez képest, mégis kitűnik. A felirat pont ide illik. Az egész a történet stílusát kiválóan tükrözik. Egyedül nekem a lány valahogy nem illik bele a képbe. Justin fiatal, de véleményem szerint a nő a képen idősebbnek néz ki. Nemigen illik oda, hisz a történetben Juss és Deb között majdnem 2 év van Justin javára. Nem szeretnék beleszólni és ez persze a te döntésed, de szerintem a kép azt sugallja, hogy Justinról és az anyjáról szól a blog. Javasolnám, hogy egy fiatalabbra cseréld ki. Nem tudom, hogy te tervezted és csináltad e meg. Ha nem értesz ilyenhez (csak , mert én ilyennel még próbálkozni se próbálkoztam), akkor kérj meg valakit, hogy segítsen. Ha az utóbbi mellett döntenél akkor nyugodtan szólj és én pár perc alatt tudok neked segítő embereket nyújtani.
    Még egyszer köszönöm, hogy ilyen jól írsz, jó a stílusod és, hogy egyáltalán belefogtál a bogírásba. :)

    Tudom ez az egész össz vissz 25 sor semmi az előbbi 45-höz képest, ezért bocsánatot is szeretnék kérni, hogy nem tudtam többet írni. Így, hogy már éjjel (vagy inkább reggel?) 2 óra is eltelt, eléggé eltompult az agyam. :/

    Na majd még jelentkezem. Addig is további szép nyarat!

    Ui.: Tegnap nekem is feldobtad a napomat a válaszoddal. :D

    VálaszTörlés
  3. Sziia!:) Istenem, olyan klassz érzés feljönni ide, és ennyi olvasnivalót kapni a saját blogomon! ^_^
    A következő rész során, ami Justin szemszögéből fog íródni, ki fog derülni, hogy Austin, hogy s, mint jött rá az érzéseire.
    Én régebben bírtam Ariana-t, mostanság utáltam meg.
    Annyira jó érzés, azt hallani, hogy egyedi, amit írok..:)!!
    Nagyon szeretem látni, hogy az olvasóim, hogy reagálnak egy-egy rész tartalmára, mondanivalójára.A fejléceket én szoktam készíteni. A képen Lily Collins van, aki talán - picit-, tényleg idősebb Justinnál, de nem soká, új fejlécet fogok készíteni, amin egy jóval fiatalabb lány lesz látható!:) Én köszönöm, hogy ennyi időt szánsz rám, és annak ellenére, hogy -eddig:D-, nem szeretted Justin-t, megkedveltettem Veled! :) ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Már várom az új részt és, hogy mi fog kiderülni belőle. Azért remélem Scotter megkapja amit érdemel Ariana-val együtt és Austin megmarad jónak. :3
      Ami a fejlécet illeti: Nagy gratula, hogy fáradozol magad elkészíteni és nem csak másra hárítani a munkát. Nekem ez is nagyon tetszik. Én egyedül csak a lányt cserélném ki, bár tudva, hogy milyen tehetséges vagy valószínűleg ennél egy sokkal jobbat fogsz alkotni, amit jelenleg a mostani műved mellett alig tudom elképzelni. :D
      Arianat én régen szerettem, de ez mára megváltozott, ahogy az is, hogy Austint ki nem állhattam pár nappal ezelőtt.
      Köszönöm, hogy ilyen sok minden jót osztottál meg velem és olvasótársaimmal. :)
      Ja és azt is köszönöm, hogy, megkedveltetted velem Justint. :) <3

      Törlés
    2. Sziia! :)
      Minden kezdet nehéz..- még a képzeletbeli történetemben!...:) Ez a mondat most még nem mond sokat, de a történet végére ez fogja a legtöbbet jelenteni.
      Huh, köszönöm. Leginkább, azért én csinálom a fejléceket, mert a fejemben születik meg, hogy milyen. Ha, meg mással csináltatom, nem valószínű, hogy olyan lesz, amit szeretnék. Bevallom, még tegnap ( na jó, az még ma volt.., -éjjel-, elkészítettem az újabb fejlécet. Remélem, hogy tetszeni fog. Én köszönöm, hogy szereteed most már Őt, és, azt, amit írok ❤

      Törlés
    3. Szia!
      Na nem akarlak fárasztani a folytonos írogatásommal, de ezt nem hagyhatom szó nélkül!
      Nem csalódtam benned-, bár ez meg sem fordult a fejemben. :) A fejléc eszméletlen lett! Nem is lehet ennél jobb jelzővel illetni! Hát neked sikerült jobbat alkotnod az előzőnél is, pedig az nem lehetett könnyű munka. :) Tetszik, hogy (majdnem) megmaradt a betű stílusa. Szinte ugyan olyan a háttere, de mégis szembetűnő a változás. Az emberek is pont jól helyezkednek el. Az előző művedben talán az zavart 2-nak, hogy Justin háttal állt a nőnek, ezzel azt sugallva, hogy hátat fordít neki és nem is érez iránta semmi komolyat. Most meg pont az ellenkezőjét érzékelteti. A lány is pont korhoz illő, tehát teljesen tökéletes.
      Na most már tényleg hagylak a folyamatos zaklatásommal. :D

      Ui.: A te írásaidat nem nehéz szeretni. <3
      Majd még jelentkezem. ;)

      Törlés
    4. Sziia::) Húha, nem is kellett vele annyit dolgozni, nagyon hamar összejött!:) De, köszönöm szépen.
      Holnapi nap folyamán érkezik az új rész <3 :)

      Törlés
  4. Imádom ezt a részt is nagyon tetszett Justin és Austin viselkedése az elején! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!! :) Még ezen a héten jön.

    VálaszTörlés